Body pictures after 21 days!

Jeg er virkelig lykkelig over at kunne se større resultater allerede, på trods af det kun er 21 dage siden jeg startede.. Tog egentlig kun billederne for min egen skyld, men da jeg pludselig så hvor meget det var, så tænkte jeg på at jeg gerne ville dele det med jer! - kan slet ikke forstå at jeg allerede er nået SÅ langt, på trods af jeg ikke har trænet i så lang tid.. og så tænker mange af jer nok "hun må da have trænet som en i helved" og nej det har jeg faktisk ikke. Hver tirsdag og torsdag har jeg styrketrænet en time og haft en times dancefit. Og så har jeg gået en del, hvilket faktisk har været noget af det eneste, hvis vi ser bort fra det at jeg går her hjemme.. tænk hvor meget resultat man så kan se efter blot tre måneder? :-D

4 kommentarer:

  1. Hvor jeg dog hader af kigge på de billeder, de minder mig så meget om jeg skal begynde af træne!
    Vil tabe det samme som du vil, men har bare svært ved at komme igang - øv!

    Men synes det ser super godt ud bare efter 21 dage!

    SvarSlet
  2. Altså, jeg vil da gerne give dig skub og sige du skal, hvis jeg kunne? :)

    SvarSlet
  3. Ville være dejligt hvis du kunne det!

    SvarSlet
  4. jamen så kontakt mig.. kan prøve hvad jeg kan over nettet!

    SvarSlet