Nytårs forsæt!

Jeg har egentlig ikke de største nytårs forsæt, men jeg har da et par som kan ændre en hel del. - Først og fremmest ønsker jeg inderligt at blive et bedre menneske end hvad jeg var i år 2012, for jeg ved jeg ikke var fair over for mange mennesker, og sårede lidt for mange samt ikke har behandlet nogle med respekt som jeg egentlig burde, hvilket jeg skammer mig over, jeg skal også have lært mig selv at jeg ikke kan gøre noget ved fortiden, og den ikke skal være en del af mig, selvom jeg savner nogle ting derfra, fordi der er en grund til det er min fortid, og ikke min fremtid. Jeg ønsker også at blive mindre opmærksomhedskrævende, hvilket jeg føler jeg også har været alt for meget i det gamle år, samt jeg skal lære at holde styr på de personer som virkelig fortjener en plads i mit liv, og dem som egentlig slet ikke burde være der. Sidste hår har været fyldt med udfordringer og ting jeg har indset, og det vil jeg nu tage med mig i 2013 og så leve efter de ting og med de nye muligheder. Udover at blive det nye år også et år, hvor jeg håber jeg kan få min drømme krop inde for de første fem måneder.. En krop som har en flad mave, flotte bollehåndtag som ikke er for store og lange stænger med et mellemrum mellem lårene på omkring 5-8 cm, og så håber jeg inderligt på at kunne modtage noget mere farve i år end sidste år. Dog ønsker jeg også længere hår, så mit hår skal have den rette pleje, klippes regelmæssigt og passes på, det vil sige ikke alt for meget hårfarvning blandt andet.

Faktisk, så har jeg ikke rigtig andre nytårs forsæt, fordi jeg er træt af at sætte alt for høje krav til mig selv, da jeg ved hvor skuffet jeg bliver hvis jeg i virkeligheden ikke får dem nået.. - Men har I nogle nytårs forsæt, og hvofor har I dem? (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar