En lille update!

Jeg er godt klar over at bloggen har været lidt stille de sidste par måneder, jeg har bare ikke rigtig følt for at blogge samt haft overskud eller haft det mest spændende at skrive om! - men nu vælger jeg at give jer en lille opdate alligevel.
Først vil jeg snakke om min fantastiske kæreste. Vi havde i lørdags tremåneders dag, som vi fejrede ved at være inde at se Nordvest, da vi på selve måneds dagen skulle til suprise fødselsdag hos Cathrine, sammen med Line og Oliver. Men jeg vil også takke ham for alt det han gør for mig, han har virkelig fået mig på bedre tanker og har aldrig følt mig så elsket og glad for en person før.
Så der min træning, som i nok kan se, er der sket lidt siden jeg startede, men jeg føler dog alligevel heller ikke at jeg er helt tilfreds med mig selv endnu, jeg har for store hofter, føler mig stadig lidt for tyk og så er mine lår også stadig en anse for store, men det skal nok komme da jeg starter på en ny kur som består af grov kiks til morgenmad og mellemmåltider, grønt og kød til frokost, almindelig mad om aften og så bare en masse træning! - Håber den kommer til at fungere.

Men jeg har det egentlig ret ok for tiden, min mor er dog startet i behandling efter hendes voldsomme operationer, og har det rigtig godt, og jeg er så småt ved at blive gladere for min krop. Mit forhold til kæresten bliver blot stærkere og stærkere og træningen bliver mere og mere seriøs!

Nadia Falk/

2 kommentarer:

  1. Jeg er villig til at sætte en skubber efter dig, hvis det skal hjælpe, he he ;-).

    Så må jeg jo hellere følge dig, og se om du får blogget.
    Du kan jo gøre det samme ved mig? Ha ha :)

    Håber du har en god aften

    Mange knus

    http://ittakesalongitimetogrow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Haha, hvor er du sød, tusind tak :)

    Og vil da bestemt tage forbi din blog et kig!

    SvarSlet