mit hår/min krop!



Mit hår: Som i nok kan se på billedet er der sket en hel del med mit hår siden jeg fik det klippet for et år siden, og er da utrolig glad for at det endelig er ved at være "langt" igen, men hold kæft hvor kan det også bare ødelægge mit humør, fordi jeg savner mit "lange" hår jeg engang havde, og det kan gå hen og påvirke mit humør så utrolig nemt, hold kæft det er træls. Men er glad for det endelig er nået til skuldrene, når man tænker på jeg er blevet klippet seks syv gange på det år, hvor det også er blevet klippet op i nakken for at få en lige frisyre, selvom mit hår faktisk har etager nu her, så det går nok. Så nu vil jeg blot vente et år eller to mere, på at det forhåbentlig er nået den længe jeg virkelig gerne vil have, nemlig til omkring brystet.

Min krop: I kan sikkert godt alle se det, at der er sket en smule forandring med min krop, hvilket jeg er fuldkommen tilfreds med. Det første billede er taget i November, mens det andet er taget for et par dage siden. Jeg er stolt af at jeg er nået så langt, men jeg ved at der stadig mangler rigtig meget, men det handler bare om at kæmpe og tro på sig selv, hvis man vil, så kan man også! - jeg har indtil videre tabt mig 6kg, dog vil jeg gerne tabe mig 6kg mere, så burde jeg være tæt på det med at være tilfreds, eller det håber jeg, ellers taber jeg mig bare lidt mere!

Håber i har en fantastisk onsdag aften derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar