Farvel facebook og hello opmærksomhed til mig selv!


Som nogle af jer nok godt er klar over, så har jeg valgt at deaktiverer min facebook for en tid, ærligtalt, for at finde tid til mig selv, og til at jeg kan være et egoistisk svin, som kun tænker på sig selv. Selvfølgelig kommer jeg også til at tænke på mine nærmeste, og hjælper selvfølgelig dem som har brug for det, men ellers så de næste par uger, indtil juleaften kommer i mit liv til at handle om mig, om at få mig selv gjort stabil igen efter alt det der er sket, få de negative tanker ud af hovedet og nogle nye og positive ind, og ikke mindst blive et gladere og bedre menneske. Der er også super mange som er nysgerrige om hvorfor jeg har valgt at slette min facebook, og det har jeg simpelthen af den grund, jeg føler at jeg har brug for at tænke ekstra meget på mig selv i en periode end andre, jeg føler der er alt for meget drama derinde hele tiden og så har jeg brug for at være mere social sammen med vennerne og familien, uden at skulle tjekke facebook hvert 10. minut. Jeg må sige at det nok blive hårdt de første par dage, men jeg ved det hele nok skal gå, jeg skal bare have noget at tage mig til. Men når jeg engang kommer tilbage vil mit liv på facebook også være ændret, jeg har tænkt mig ikke at lave ligeså mange unødvendige status opdateringer, lade vær med at upload for mange billeder af mig selv, og så vil jeg være mere neutral og prøve at holde mig fra at komme ind i diskussioner så vidt muligt. har også af samme grund, tænkt mig at noget af det første jeg vil gøre når jeg kommer på igen, er at slette alle dem som jeg egentlig ikke snakker med længere eller ikke føler jeg behøver at være venner med på facebook længere :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar