The break up/starten af december!


Som overskriften siger, så kan folk vel næsten regne ud at mig og Daniel ikke er sammen længere, hvilket vi ikke har været siden mandag.. - og nej jeg ved godt forholdet ikke varede længe, men hvis tingene ikke funger, hvorfor skal man så være sammen? Daniel valgte at tage denne her beslutning, og jeg er da selvfølgelig ked af at det ikke fungerede mellem os, men jeg går ikke rundt og er ked af det, da han stadig er en del af mit liv, og vi stadig kan skrive sammen.. Han har gjort mig stærkere, og fået mig på rette vej, har hjulpet mig over et trin ingen andre har haft mod til at tage. Jeg holder stadig meget af ham, men shit happen, og livet forsætter.. Om han der er en anden, kan jeg ikke udtale mig om, og ærligtalt så har jeg egentlig slet ikke lyst til at vide det.. For det har da selvfølgelig været hårdt, men jeg holder hovedet højt.
Men nok om det, vi er lige kommet ind i December måned, hvilket jeg ikke er helt så meget for, da det er den måned på hele året som gør mig mest deprimeret, tildeles både vejret, men også måden folk stresser rundt på men også af en oplevelse jeg oplevede for nogle år tilbage. Men ser man bort fra det negative og skal finde noget positivt, så  er det at jeg har et par enkle personer i mit liv, som jeg er glad for er en del af det, uden dem ville jeg ikke klare mig igennem denne her måned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar