Nyt udseende på bloggen/instagram

Som i nok kan se, har jeg ændret på hele profilens udseende, da jeg fik lidt inspiration fra en anden blogger, så nu har i også nemmere ved at tage kontakt til mig, via både facebook og min facebook side, som i gerne må gå ind at like, da der kommer en del flere opdateringer derinde, end der gør på bloggen samt flere billeder af hvad jeg laver til hverdag! Dog kan i selvfølgelig også følge mig på instagram, nadiafalk56, hvor jeg tit slår billeder op, så der kan i også følge lidt med i hvad jeg render rundt og laver (-:

Håber i har en fantastisk 2.Jule dag, og der skal nok komme noget mere aktivitet på bloggen de næste par dage, i morgen skal jeg ind og se Find Nemo i 3D, må sige jeg har nogle ret store forventinger til den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar