I'm fine, alright?


Det er virkelig et af de ord, som mange folk nemt kan blive forvirret over, for hvis man siger man har det fint, er der så mange som tror "ej men er du sikker?" Man skulle tro at de så det som et ord, man bare bruger for at komme uden om at skulle snakke omkring ens problemer, men hvad så hvis man i virkeligheden har det fint, og der faktisk ikke er nogle problemer og alt er godt? Ens liv kan ikke være perfekt hele tiden, og der vil altid være nogle mindre detaljer som ikke er lige gode! - Jeg har det f.eks fint nu her, jeg er ovre Daniel sådan for real, han er en ven, og måske mener folk jeg er kommet hurtigt videre, men jeg har bare de bedste klassekamerater samt venner og veninder som har hjulpet mig igennem tiden, og jeg er dem virkelig taknemlige. Og nu hvor jeg har juleferie, skal jeg tilbringe dem sammen med nogle søde personer, og så skal jeg være sammen med en fra min skole af, hvilket jeg ser ekstrem meget frem til, fordi jeg ikke kommer til at se ham meget her de næste tre uger. Så jeg kan ikke se hvorfor mit liv skulle være et helved? har det godt, smiler, er glad og har det fint, som i jeg virkelig har det helt fint! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar