Elsesminde Produktions højskole!

Jeg tror aldrig jeg har følt mig så godt tilpas og følt mig så velkommen på en skole som Elsesminde produktions højskole! Husker stadig min første dag på skolen, hvor jeg var utrolig nervøs, men det med at man blev taget godt imod, at folk snakkede med en lige fra starten og at man følte sig "inde i varmen" .. Nu har jeg gået på skolen i snart  to måneder, og jeg elsker virkelig at stå op i min hverdag og tænke at jeg skal over til et fantastisk værksted med glade og dejlige mennesker. - Må sige at jeg faktisk holder af min klasse, for selvom vi er forskellige, så er vi alle med til at udgør en lille del af et større fællesskab! Jeg må virkelig indrømme at jeg kan se tilbage på de måneder jeg får med denne her klasse med et smil, jeg glæder mig til overnatningerne på skolen, dagene, opturene og nedturene. Har et fantastisk værksted, som jeg er glad for at jeg er en del af i et halvt år endnu! Men denne skole har også gjort min hverdag meget bedre, jeg smiler, er glad og alt er præcis som det skal være.. Vi kan jo alle selvfølgelig have dårlige dage, men jeg glemmer det dårlige når jeg er på skolen, for skolen giver mig tryghed og jeg ved, at her er alting godt, og hvis jeg har brug for en snak, er der altid en klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar