Prøv lige og tænk over at om blot 16 dage skriver vi 01/01/2013! Det er jo næsten ikke til at forstå, at der allerede er gået så lang tid og om blot otte dage er det juleaften! Jeg synes ikke engang det føltes som så lang tid siden, det er snart fem år siden jeg mistede tre familie medlemmer inde for blot 5 uger. Det er slet ikke til at forstå at tiden er gået så hurtigt, hvor er det hele blevet af?.. Men nok om det, jeg må sige jeg faktisk er begyndt at komme i julehumør, hvilket jeg normalt ikke plejer at være, og jeg tror jeg kan takke min klasse kamerat Simon for dette.. For i torsdag, skete der det, at jeg for aller første gang modtog et kram fra et andet køn af dem jeg går i klasse med! Det er faktisk noget ekstrem stort for mig, da jeg slet ikke havde set det komme, og så fik også et i fredags. Han var også grunden til jeg valgte at åbne min facebook igen, for var det ikke for ham, havde jeg ikke indset at mit liv faktisk er godt, at jeg ikke er den pige som jeg engang var, at jeg faktisk har ændret mig til noget bedre, og blevet mere åben og snakker noget mere.. Har faktisk været glad siden jeg fik det ene kram af ham, det utroligt. Og nej jeg er hverken forelsket, har et crush eller lign. på ham, han er bare en virkelig skøn fyr, som jeg er glad for jeg er begyndt at snakke lidt med. Jeg har det virkelig godt for tiden, og ser frem til at komme til både at holde jul med hele familien, 17års fødselsdag med nogle super søde mennesker samt komme til københavn og være sammen med nogle dejlige mennesker, og komme ind i det nye år på en god måde, præcis som sidste år, hvor jeg var i selskab af Cecilie.

Håber i alle sammen nyder jeres December måned, jeg er hvertfald begyndt på det, og jeg har allerede ferie på tirsdag, så der skal vidst trænes en del her inden alt det fede mad kommer på bordet! :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar