First update in 2013!


Den første del af det her år har allerede været så fyldt med følelser, og vi kun 13 dage inde i det.. Jeg har allerede mødt en masse nye ansigter, fået nogle nye bekendtskaber og alligevel har jeg allerede oplevet en person jeg ikke kunne regne med. Det er virkelig skuffende hvordan en person kan love noget og sige vedkommen vil ændre det, når det stadig er præcis som det altid har været. Jeg har altid følt mig så godt tilpas når jeg har indset jeg har ret, alligevel får jeg det af helveds til og håber inderligt at vedkommen får en dårlig smag i munden.. Kommer aldrig til at forstå hvorfor jeg tror på disse typer hver eneste gang. men for at være positiv, så sker der virkelig mange positive ting inde for de næste uger, skal blandt andet til København om nogle uger for at se nogle super dejlige mennesker og møde nogle nye hoveder, blandt andet Oscar, kan slet ikke vente med at se ham! Og så skal måske til Bornholm i påskeferien, dog ved jeg endnu ikke hvad jeg skal få min vinterferie til at gå med, da jeg ikke har ferie i uge 7, men i uge 8.. Men altså, overordnet så har jeg det egentlig cool, der vil altid være noget i mit liv der ikke rigtig går som det skal, men det bliver bedre og jeg ønsker heller ikke et liv uden problemer, da det er det som holder mig i live og giver mig lyst til at kæmpe! (-: 

3 kommentarer:

  1. Dejlig med en opdatering! og du har en rigtig fin blog! :D
    tænkte på om du vil følges?
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Helt bestemt, elsker din blog! :D
    - har followede dig (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! følger også dig nu :D
      hugs :*

      Slet