Kiss 'n fuck.


Jeg har virkelig elsket det her billede siden jeg fik det taget for et par dage siden, da det egentlig får mig til at tænke på alt det jeg har været igennem, og hvor mange svin og bitches jeg har tilladt at være en del af mit liv, uden de har fortjent det. Jeg har ikke haft det nemt på mange punkter, hverken med familien eller venner, og jeg ved at det hele faktisk går optimalt for tiden, men alligevel må jeg sige at en følelse af ensomhed tit rammer min krop, og så bliver jeg negativ omkring alt.. Ligefra at miste troen på de venner jeg har til at kritiser min krop til mindste detalje. Det er ikke nemt at leve i sådan en verden, men jeg ved at jeg har venner der støtter mig, og det jeg taknemmelig for, kysmys til jer og så håber jeg egentlig bare at mine tanker snart vælger at tage en drejning så jeg kan komme på rette kurs igen, og have en større glæde i min hverdag.. Selvfølgelig er der et par personer som har fået mig på rette vej igen, bare ikke helt, for kursen ligger stadig utrolig langt fra den retning jeg egentlig burde være i, men de skubber til mig lidt efter lidt og med tiden mødes linjerne sig vel? - hvis jeg ikke pludselig begynder at blive for egoistisk, for krævende og ikke mindst komme til at sætte alt for høje krav til mig selv.. Men jeg prøver at se lyst på det hele og så vil jeg se frem til weekend ophold i københavn der ligger i næste uge! 

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Det er en mega fed blog du har! :D
    Vil du eventuelt følges?
    Knus http://carolinescloud.blogspot.dk/
    Svar gerne tilbage hvis du vil! ;D

    SvarSlet