something new!


- Min mor er endelig færdig med operationerne og kan nu komme i gang med efterbehandlinger og kan muligvis være helt rask og færdig om et år til to! 

- Jeg har fået taget mig sammen til at stretche op til 14mm i mit venstre øre, venter dog på at jeg får en silikone tunnel mere, så jeg kan få strechet det i højre også. 

- Jeg har en fantastisk kæreste som har støttet mig fuldkommen igennem hele min dårlig periode. 

- Jeg er bange for at jeg lider af en større angst omkring min krop og det med at blive fed, at jeg skal snakke med min læge om det på mandag. 

- Jeg har det langt bedre psykisk, og der er ikke ligeså langt vej igen, som der har været. 

- jeg har nogle utrolige fantastiske venner og veninder i mit liv, og jeg ved at jeg altid kan regne med dem.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar