Update!


Har ikke glemt min blog, jeg har bare ikke så meget at fortælle som jeg engang havde og så er jeg ved at miste interessen i at blogge, så derfor kommer der ikke noget så tit, men når der så gør, skal det nok være fyldt med læsestof!

Nu ved jeg godt jeg ikke har blogget i lang tid, og det er egentlig fordi der har været en masse personligt, som jeg ikke følte for at dele med hele bloggen, da jeg ikke føler at jeg ville dele det med alle og enhver, da det kun kommer de tætteste af mine venner/veninder ved.
Men som det hele er lige nu så har jeg det rigtig godt. Jeg har forresten fået en kæreste, som jeg på ingen måder har nævnt i min blog. Han hedder Andreas, fylder Atten d. 10.Marts og bor i Helsingør. Mere behøver i vidst ikke at vide om ham, udover at han er den første jeg faktisk kan se mig selv med i længere tid, end blot et par måneder. Faktisk har vi allerede månedsdag d. 11.Marts. - Derudover så har min mor været igennem to større operationer (spørg privat, hvis i ønsker at vide hvorfor), og det er næsten som om at jeg har fået en helt ny mor.
Men hensyn til mit udseende, er jeg begyndt at tænkte mere over hvad jeg gør ved mig selv, og hvor meget jeg egentlig smider i hovedet, for behøver jo ikke andet end lidt foundation hist og her samt min mascara og bryn streg. Der udover har jeg også valgt at smide mine extensions, for synes mit hår er ved at være "langt" igen, hvilket er pisse dejligt, da det endelig er kommet i en længde hvor jeg både kan mærke og se det vokser.
- Men jeg håber I alle sammen har det super godt! 

1 kommentar:

  1. Så er det jo heldigt man har bloglovin, som kan holde en underettet når der kommer noget - så betyder det ikke så meget der er længere imellem, det vigtigste er jo at man har lysten til at blogge når man gør det ;)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet