Bland slik for en 5'er!


Dette indlæg bliver nok rimelig blandet, både med lidt om hvad jeg for tiden går rundt og laver, men også omkring et par ting der går mig på!

Først og fremmest vil jeg sige at jeg havde den mest fantastiske tur til København, og mødte nogle af de mest fantastiske mennesker, og de gjorde hele weekenden til noget specielt, det skal hel klart opleves endnu engang.. Det var en helt fantastisk følelse at se nogle gamle hoveder men også nogle nye. Jeg håber jeg snart ser dem igen, for savner det allerede..

Dog er jeg også mindre irriteret over de personer som siger "jeg er her altid for dig" men i virkeligheden vælger de at lade alt det man har bygget op glide til jorden og så er personen ude af ens liv. Det er latterligt, og jeg forstår aldrig de personer, hvis man siger det, så burde man også overholde det så godt som muligt, selvfølgelig kan der kommer problemer, men det skal der også være plads til.. Og så forstår jeg heller ikke personer som vælger at sidde og disse en person og så efter noget tid, snakker man sammen igen. Jeg forstår det ikke.. 

Der udover vil jeg også sige, at jeg er begyndt at være mere positiv omkring forskellige ting, men jeg føler alligevel jeg mangler noget på et punkt, nemlig en flirt. følelsen af at man bliver varm i kinderne hver gang han skriver noget sødt og følelsen af at man har en man kan irritere og stadig vide at vedkommen holder utrolig meget af en.. Det at man kan være sig selv i vedkommen selskab og at der skal alt for meget til at skabe akavet stemninger. men som jeg ser på det, så kommer det når tiden er inde. Desuden har jeg taget min læbepiercing ud, da jeg havde bestilt nyt smykke, men fordi jeg er så dum så vælger jeg at lege for meget med den spise den ene kugle og tabe stangen.. *flot Nadia*

Men håber i alle sammen har det godt derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar