..

Jeg savner..
- At have en kæreste hvor jeg kan føle mig tryg.
- At have veninder man faktisk kan regne med.
- At have en facade op dagligt. 
- At være rigtig glad. 
- At være rask og fri for læge besøg hver anden uge. 
- At have nogle venner at hænge ud med. 
- At tilbringe tid med folk.

jeg hader..
- Falske mennesker.
- Løgnere
- Veninder, som siger de altid er der for en, men aldrig er der alligevel.
- At jeg ikke kan føle tryghed hos særlig mange.
- At der skal så pisse meget til, før jeg kan få et minimalt smil på læberne. 
- At jeg har den krop som jeg har. 
- At jeg ikke har en person som jeg har 100% tillid til.

jeg ønsker..
- At jeg snart får det bedre. 
- At jeg snart får tabt de sidste otte kg. 
- At jeg snart får en kæreste, som ikke ændre sig ekstremt midt i det hele. 
- At jeg snart lærer at lade vær med at være en led person.
- At jeg snart kan vise mit sande jeg igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar