Ved der har været en del stille på bloggen det sidste stykke tid, men det er fordi jeg ikke rigtig har haft noget spændende at skrive om, så derfor har jeg ikke valgt at skrive noget. Men nu har jeg endelig noget nyt at fortælle jer! Jeg gik her for et par uger siden fra min kæreste Andreas, pga nogle psykiske problemer som jeg går rundt med for tiden, det er selvfølgelig utrolig ærgerligt at det skulle ende sådan, men jeg har så heldigvis haft nogle af de dejligste mennesker omkring mig,og ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dem. Som nogle af jer også ved, så har jeg fået konstateret en depression, hvilket jeg ikke vil meget længere ind på, da jeg ikke er klar til at snakke om dette emne endnu. Men ellers så går det langt bedre på produktions skolen, men det er utroligt at tænke på at jeg har gået der i snart otte måneder, og om ni uger starter jeg ud på HF endnu engang! kan fortælle jer at jeg glæder mig til at komme i gang med noget praktisk igen, for jeg savner det, men kommer også virkelig til at savne de søde mennesker på produktions skolen, for de har virkelig gjort en større udvikling af mig. Nogle kan se den, andre kan ikke. Egentlig så har jeg også sagt farvel til nogle mennesker fra mit liv, af forskellige årsager, så nu er jeg faktisk ved at finde mig selv i min egen omgangskreds, hvilket er en lettelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar